Ydelser
-
Vi tilbyder totalrådgivning af byggeopgaver, hvor der som udgangspunkt indgås en traditionel honoraraftale, der definerer det præcise ydelsesomfang og til et fast honorar.
En totalrådgivningsaftale byggeri, omhandler typisk planlægning af koncept, prissætning og gennemførsel af produktionen af byggeriet i samarbejde med bygherre og involverede rådgivere, fra den tidlige planlægning frem til ibrugtagning/aflevering.
Glindorf Consult varetager på vegne af bygherre alle de traditionelle og typiske arbejdsopgaver, der hører til gennemførelse af opgaven, som projektudvikler, projektkoordinator og byggestyrer af opgaven, frem til aflevering af byggeriet.
Optimering og bearbejdning af projektet sker i tæt samarbejde med bygherren, igennem alle byggeriet faser.
Til den komplette projektledelse hører blandt andet følgende hovedopgaver:
Opfyldelse af kommuneplan, herunder koordinering med involverede rådgivere, korrespondance med offentlige myndigheder.
Projekt - & projekteringsledelse i tæt samarbejde med bygherre og involverede rådgivere.
Indkøb af alle entrepriser og leverancer m.m., på vegne af bygherren.
Projekt- og byggeledelse på byggepladsen.
Økonomistyring og månedlig rapportering.
Bygherre forestår selv betaling og bogføring af alle entrepriseudgifter, idet GP forhåndsgodkender betalinger efter nærmere aftalt procedure.
Glindorf Consult sikrer til stadighed at der er de nødvendige ressourcer og kompetencer til stede for løsning af den samlede opgave.
Ydelsesomfang
Fastlæggelse af endeligt koncept (beslutningsgrundlag) og materialer, herunder:
Udarbejdelse af skitseprojekt, principper, snit og kotering for ansøgning om byggetilladelse.
Indgåelse af honoraraftaler med involverede rådgivere.
Forsyningsaftaler.
Byggeprogram/ Teknisk Beskrivelse.
Fortsat bearbejdning af budget/ prissætning af byggeudgifter bl.a. ved indhentning af tilbud på væsentlige entrepriser.
Udarbejdelse af tidsplan og øvrigt relevant materiale.
Udarbejdelse af hovedprojekt (alle fag) for indsendelse af byggeandragende.
Projektledelse og gennemførende produktion i alle byggeriets faser, frem til aflevering/ i driftssætning af byggeriet, herunder:
Al nødvendig dialog med myndigheder og forsyningsselskaber i samarbejde med rådgivere.
Økonomistyring og rapportering.
Indkøb og styring i fag - / under entreprise og eventuelle bygherreleverancer. m.m.
Eventuelle lejerindretninger m.m.
Aflevering af byggeriet.
-
Vi tilbyder projektudvikling af dit projekt fra den spæde start frem til en mulig realisering af opgaven, herunder verificering og afklaring af muligheder i forhold til den gældende kommuneplan, lokalplan m.m.
Projektudviklingen omfatter planlægning og fastlæggelse af koncept, prissætninger, optimeringer samt udarbejdelse af byggeprogram.
Opgaven kan udbygges med en eventuel mere specifik projekt- og projekteringsledelse.
-
Glindorf Consult varetager på vegne af bygherre alle de traditionelle og typiske arbejdsopgaver, der hører med til gennemførelse af opgaven, som projekt- og projekteringsleder samt byggestyrer, frem til aflevering af byggeriet, herunder:
Opfyldelse af kommuneplan, herunder koordinering med involverede rådgivere, korrespondance med offentlige myndigheder.
Projekt - & projekteringsledelse i tæt samarbejde med bygherre og involverede rådgivere.
Indkøb af alle entrepriser og leverancer m.m., på vegne af bygherren.
Økonomistyring og månedlig rapportering.
Bygherre forestår selv betaling og bogføring af alle entrepriseudgifter, idet Glindorf Consult forhåndsgodkender betalinger efter nærmere aftalt procedure.
Glindorf Consult sikrer til stadighed at der er de nødvendige ressourcer og kompetencer til stede for løsning af den samlede opgave.
Ydelsesomfang
Fastlæggelse af endeligt koncept (beslutningsgrundlag) og materialer, herunder:
Udarbejdelse af skitseprojekt, principper, snit og kotering for ansøgning om byggetilladelse.
Indgåelse af honoraraftaler med involverede rådgivere.
Forsyningsaftaler.
Byggeprogram/ Teknisk Beskrivelse.
Fortsat bearbejdning af budget/ prissætning af byggeudgifter bl.a. ved indhentning af tilbud på væsentlige entrepriser.
Udarbejdelse af tidsplan og øvrigt relevant materiale.
Udarbejdelse af hovedprojekt (alle fag) for indsendelse af byggeandragende.
Projektledelse og gennemførende produktion i alle byggeriets faser, frem til aflevering/ i driftssætning af byggeriet, herunder:
Al nødvendig med myndigheder og forsyningsselskaber i samarbejde med rådgivere.
Økonomistyring og rapportering.
Indkøb og styring i fag - / under entreprise og eventuelle bygherreleverancer. m.m.
Eventuelle lejerindretninger m.m.
Aflevering af byggeriet.
-
Byggeledelse omfatter daglig styring af en byggesag med fokus gennemførelse af byggesagen til den aftalt tid, pris og kvalitet.
Der afholdes ugentlige bygge- og sikkerhedsmøder samt nødvendige særmøder, og der udfærdiges referater, der dokumenter de indgåede aftaler.
Der udfører løbende budgetopfølgning og månedlig rapportering til bygherre.
-
Vi tilbyder bygherrerådgivning af byggeopgaver, og hvor der som udgangspunkt indgås en traditionel honoraraftale, der definerer det præcise ydelsesomfang og til et fast honorar.
En bygherrerådgivningsaftale byggeri, omhandler typisk planlægning af koncept, prissætning og gennemførsel af produktionen af byggeriet i samarbejde med bygherre og involverede rådgivere, fra den tidlige planlægning frem til ibrugtagning/aflevering.
Glindorf Consult varetager på vegne af bygherre alle de traditionelle og typiske arbejdsopgaver, der hører til gennemførelse af opgaven, som projektudvikler, projektkoordinator – og sikrer udarbejdelse af nødvendigt udbudsmateriale for indhentning af tilbud i totalentreprise.
Til den komplette bygherrerådgivningsopgave hører blandt andet følgende hovedopgaver:
Projekt - & projekteringsledelse i tæt samarbejde med bygherre og involverede rådgivere, frem til udarbejdelse af myndighedsprojekt.
Indgåelse af honoraraftale med involverede rådgivere.
Al nødvendig dialog med myndigheder og forsyningsselskaber i samarbejde med rådgivere.
Udarbejdelse af byggeprogram/ Teknisk Beskrivelse.
Budget/ prissætning af de samlede omkostninger ved gennemførelse af byggeriet.
Udarbejdelse af tidsplaner og øvrigt relevant materiale.
Indhentning af tilbud i totalentreprise.
Udfærdigelse af kontraktgrundlag i totalentreprise.
Realisering af opgaven ved afholdelse af løbende møder med totalentreprenøren, fagtilsyn, afleveringsprocedure m.m.
Økonomistyring og månedlig rapportering.
Bygherre forestår selv betaling og bogføring af alle entrepriseudgifter, idet Glindorf Consult forhåndsgodkender betalinger efter nærmere aftalt procedure.
Glindorf Consult sikrer til stadighed at der er de nødvendige ressourcer og kompetencer til stede for løsning af den samlede opgave.